13 Şubat 2010 Cumartesi

James Brown'ın kulakları çınlasın : I'm Back


          Blogun takipçilerinden özür dileyerek giriş yapmak istedim. Çünkü 1 hafta ya da daha uzun bir süredir herhangi bir hareket yoktu burada. 1 hafta sonra ilk kez bu gece eve geldim çünkü, heyecanlıyım artık idare ediniz. Odamın yolunu unutmamışım neyse ki, o biraz moral oldu. Sonuç olarak; geldim ben.

          Geçtiğimiz günlerde neler oldu diye şöyle bir düşündüm. Aslında bu cümleleri yazarken de düşünmeye devam ediyorum, fakat birşey olmamış ki bu hafta. İyi ki de gelmemişim eve yazacak birşey yokmuş. Yalnız boş geçmeyeyim. "Whiteout" diye bir film izledim. Zaman geçtikçe blogda adına zaten yer vereceğim güzel aktris Kate Beckinsale başrolü üstlenmiş, harika oyunculuğunu sergilemiş yine. Film olduğu gibi "beyaz" geçiyor baştan sona. İnsanı bir anlamda daraltıyor ama kötü anlamda değil. "Bitsin artık şu film fenalık geldi..." dememizin sebebi, sadece beyaz renginden ve grubun başına gelen talihsizliklerden, bir diğer deyişle bunaltıcı hareketlilikten kaynaklanıyor. Film sürerken "rahatlamak" kelimesiyle uzaktan yakından ilginiz olmayacak, izleyecek olanları şimdiden uyarayım buradan. Güzel bir yapım olmuş ama, farklı işlenmiş ve memnun kalmayacağınız bir hareket olmaz bu filmi izlemek.



Şimdiden iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder