26 Ocak 2010 Salı

N'aber?


Ben iyiyim,sıkıntıdan yazıyoruz tabi ama olur o kadar,ayrıca bir panda olmadığımı belirtmekte kesinlikle yarar var.Her neyse,bu blog takipçilerin önerilerine de açık bir blog olsun diyorum,blog açmaya üşenenler söylesin birşey "şundan da bahset" desin,yapabildiğim kadar yaparım,halka da açıldım hemen,ne kadar süpersonik bir esnaf olduğum buradan anlaşılabilir.

Blogda genellikle müzik,film,oyun,spor(daha çok da futbol),güncel haberler,ilgi çekici çeşitli şeylere yer vermeyi düşünüyorum. Merak edilen ilginç tespitler de konu olabilir tabi bunlara,tavsiyelerim olur,"şu diziyi izleyin","bu adamı dinleyin" derim,güldüğüm olayları yazarım,öyle okursunuz siz de,iyi okuyun bir daha yazmam "önsöz" yerine kabul ettim bu yazıyı,ilkin hatrına yani,yoksa oohoo affetmem ki...


Sonuç olarak grafiği harika olan oyunlardan Chris Botti'ye,Godfather serisinden son transferlere,Adriana Lima nerede çay içiyordan tut Brad Pitt nerede dürüm yiyor,uyan uyan şaka yaptım.

Öyle işte,vatana millete hayırlı olsun,iyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder