27 Ocak 2010 Çarşamba

Öneri No:2


  • Film;


1.   İlk olarak etkilendiğim bir filmden başlamak istiyorum.Bu da çok saçma oldu,etkilenmesem niye yazayım buraya? Neyse idare edin şimdi.Elbette tek bir filmle kısıtlamam anlamsız bunu çünkü çok fazla film izledim,iyiler arasında sıralama yapmak da oldukça zor,bu yüzden diyorum ki klasiklerden başlayarak günümüze doğru geleyim,aklıma geldikçe yani o da,neyse çok konuştum Shawshank Redemption'la (Esaretin Bedeli) başlayayım.Filmde Tim Robbins ve Morgan Freeman döktürmüş çoğumuzun da bildiği üzere,hatta Godfather'ı sollayarak dünyanın en iyi filmi unvanına sahip olmuştu. Ben de bu kadar uzun ve ağır bir filmin beni uyutmamasına hayran kalmıştım,mükemmel bir yapıt.Filmin afişinden "hayat dersi" niteliğinde bir deyiş ile sonlandırıyorum. "Korktukça tutsak, umut ettikçe özgürsünüz..."




2.   Film kategorisinde daha fazla nasıl haykırsam diye düşündüm bir an,sonra da "haydi aktör ve aktris söyleyeyim birer tane,böylece dağılsınlar" dedim.İlk aklıma gelen ne kadar seversiniz bilmem ama Will Smith.Daha iyi oyuncular yok mu? Var.Son zamanlarda başrolünde oynadığı ağır filmleri minimum 2 kere izledim,ve minimum 2 kere ağladım demektir bu da. Filmler "The Pursuit of HappYness" ve "7 Pounds". İki filmde de çok can alıcı yerler var, saymakla bitmez. Ve asıl noktaya geleyim,bu adamın asıl mesleği şarkıcılıkken,gözlerini bir anda bu kadar iyi doldurabilmesi,bu kadar doğal ağlayabilmesi,bu kadar güzel sinirlenebilmesi, "aktör" adı altındaki korkunç gelişimini gösteriyor. E haketmiş adam,takip edin zenciyi.



3.   Léon'un İsrail doğumlu ufaklığı yapsın bu sefer başlangıcı diyorum.O kız büyüdü, büyüdü, büyüdü, Star Wars'ta oynadı, ödüllü Cold Mountain'de (Soğuk Dağ) oynadı,Garden State'de (Eve Dönüş) oynadı, patlamayı da V for Vendetta'da yaptı.1981 doğumlu birisi için oldukça büyük işler bence.Herkes de başarılarının farkında zaten.Onun Léon filmindeki halini görenler,hala 20 yaşında falan sanıyor,ben de öyle sanıyordum da 28 olmuş,büyümüş biraz,küçüklüğünü bilirim be!Her neyse,aktris olarak da Natalie Portman diyerek "Öneri No:2" başlığına son veriyorum.



-Yani neymiş?-

1.Film önerisi : Shawshank Redemption

2.Aktör takibi : Will Smith

3.Aktris takibi : Natalie Portman

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder