26 Ocak 2010 Salı

Öneri No:1

Evin içinde darlandığım şu dakikalar içinde bahsettiklerimi uygulamaya başlayacağım korkarım şu an,haftada/ayda bir yapmayı düşünüyorum bunu.Önce öneri olarak müzik,film,dizi,sonra favorim olan spor takımları,spor insanları.Sıralama bu şekilde...

  • Müzik ;
  1. Şarkı önerisi olarak bu madde dikkate alınabilir,son zamanlarda en çok sevdiğim,daimi idolüm Chris Botti'nin "Venice" isimli parçası oldu,"Italia" adlı albümden.Bu kadar uzun süredir nasıl dinlememişim de atlamışım onu hayret ettim,gerçekten etkileyici,her zamanki gibi harika.




  2. Chris Botti dışında "Blue Café" diye bir grup keşfetmiştim çok önceden,ama bu büyük keşfin farkında değildim,onlarla ilgili bulduğum ilk parçanın adı "Latino"ydu.Demiştim ki kendi kendime:"bu da çakma sıradan gruplardandır..." Karışık bir yaz albümünden çıkmıştı,sanırım "Very Cafe Latino- Very passion- Romantica Fantasia 2" bu albümün adı ve dinlenebilirlik açısından iyi bir albümdü o da.
    Her neyse,yaklaşık 2 ay önce şans eseri grubun albümüne rastladım,kalitesi ortadaydı ve her şarkıya ayrı ayrı gösterilmiş olan özen de açık şekilde belli oluyordu.Ya bulun,ya da benden isteyin merak ettiyseniz bu sağlam Polonya kökenli grubu,benden söylemesi.

  3. Grup değil de bireysel olarak kusursuz birisini arıyorsanız olay Michael Bublé'dir.Maalesef "dir" diyerek bitiriyorum çünkü ne yazık ki "Babıl" şeklinde okunmuyormuş,amele gibi "Bublé" demek durumundayız,açıklaması da beyefendinin Kanada vatandaşı olması.Sonuç olarak bu adamın tek bir yanlışını bile göremedim,uzun süredir takip ediyorum kendisini,sahne şovu mükemmel,şarkı söylerken çok doğal,inanılmaz derecede dinlendirici,pamuk gibi bir sesi var,türü de herkese hitap eder bence,bu genç adama dikkat edin yani.


    -Sonuç olarak-

    1.Şarkı önerisi : Chris Botti - Venice

    2.Grup önerisi : Blue Café

    3.Müzisyen önerisi : Michael Bublé

    ...

1 yorum:

  1. michael artık konsere gelsin diyorum burdan yetkililere sesleniyorum =)

    YanıtlaSil